I fought the law...

 

God morgon folks!

 

Denna dag började lite väl tidigt för min smak, speciellt med tanke på skitnatten som var. Somnade nog inte förrän vid två pga att jag fastnade i en film, Patrioten. Den är ju såå bra! Men sen vaknade jag vid fyra igen och somnade om efter en stund men vaknade igen alldeles för tidigt. Vi har hunnit med att se på lite barnprogram, ätit havregrynsgröt och äggmackor till frukost och även lekt en stund på barnens rum. Nu är jag väldigt trött, men ska försöka hålla mig vaken hela dagen och hoppas på att somna lite tidigare ikväll.

 

Nu ska jag se till så karln kommer upp och sen får vi se vart dagen tar oss, men blir säkert att gå ut en stund i alla fall. Sen kanske min syster skulle komma, men man vet aldrig med henne så får se hur det blir. Nu måste jag gå och ta hand om en gnällig son.

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Det är superbra att ni läser för na :) Fast man kanske inte ska vara uppe så sent, när man ska orka med morgondagen också. Jag var nog uppe till 3-tiden, kollade också på en film, hehe :)

2010-01-10 @ 10:07:54
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: Emma-Lou

Tack för ditt långa svar, det är uppskattat :) Skönt att det har gått så bra för er, även om jag kan tänka mig att det är tufft med två små samtidigt. Z är ju ändå drygt 3½ år äldre än sin lillebror och då går det att föra samtal lättare emellan liksom.

2010-01-10 @ 11:03:56
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: emma

det låter som min natt..kom inte i säng förrän efter 3 och vaknade kl 5...yyiihaaa vad roligt!

hoppas ni får en bra söndag!

2010-01-10 @ 11:15:55
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Anonym

jo choklad :D haha.. men hur mycket socker ska du ha ?

2010-01-10 @ 11:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0