Nu är det dags att berätta..

 

Jag har en hemlighet som jag tänkte dela med mig av, eller egentligen är det väl min syster som bär på en hemlighet, men inte så länge till hehe. Nu när hon meddelat familjen så kan jag skriva det här. Min syster är GRAVID! Det innebär att jag ska bli moster, om allt går som det ska! *happydance* Är så glad för deras skull :-)

 

Jossan ringde till mig förut och undrade om jag kunde möta henne på stan, det kunde jag eftersom jag var tvungen att handla hem ett par saker till middagen som jag glömt. Vi gick då in på apoteket också där hon köpte graviditetstest. Tog bussen hit och hon utförde testet. Det kom som en chock för henne och hon både grät och skrattade på samma gång. Jag kunde bara skratta. Hon ringde till sin sambo som även han bara skrattade, stackarn var nyvaken efter att ha jobbat natt så det gick väl inte riktigt in på honom. Han ringde dock upp en stund senare. Sen ringde hon sin pappa och efter det mötte vi upp min älskling och barnen för att sedan knalla till Jossans jobb, där även vår mamma jobbar. Berättade nyheten för mamma och det slutade med att vi skrattade allihopa.

 

Kan ju berätta att det är lite extra roligt då det är svårt att tänka sig min syster med barn. Trodde ärligt talat att hon inte skulle skaffa barn förrän hon var 35 år eller nåt ;-) Men Jossan, jag är glad för eran skull och hoppas allt ska gå bra.

 

Mina barn ska få en kusin och jag ska bli moster! hihi


Lämna ett avtryck
Postat av: Princess Charming

åååh vilken underbar nyhet =). kul för alla er ju!! Älskar sådana besked. Vad roligt att du fick veta först, vilken ära! grattiskramar

2010-01-26 @ 18:35:34
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma-Lou

Åh, vad roligt, förstår att ni alla är så glada :-) Grattis till Jossan får jag lov att säga!!! :-) Vilken underbar nyhet!!

2010-01-26 @ 20:23:50
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: Sandra & Novalie

Gud va kul! Grattis!

2010-01-27 @ 11:58:49
URL: http://novaliesmamma.bloggplatsen.se
Postat av: tessan

va kul, grattis =)

2010-01-27 @ 18:42:41
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0