Saturday

 

Någon sovmorgon blev det inte så man är lite trötter, men kommer nog igång snart. Vi har sett på barnprogrammen och ätit frukost. Vi har inga planer för dagen utan tar den som den kommer. Blir nog en hel del lek och bus skulle jag tro. Sen går vi nog ner till "godisgubben" och köper lite lördagsgodis om barnen sköter sig förstås ;-)

 

Vad ska ni hitta på denna lördag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma

vi ska ha lite hemma mys på dagen.eller inte vi utan jag o barnen..stoffe är iväg och isfiskar..ikväll är det vintercrusing..får se om jag åker med..beror på lite om jag kan lämna barnen=) chrille passar dem isf men jag vet inte..känns lite dumt på ngt vis..angelina är ju ganska liten än=)

2010-01-16 @ 12:48:22
Postat av: Anonym

ja de kommer nog ha roligt hemma...men är bara alexandras pappa som e chrille=) så jag vet inte hur det går med angelina..hon har ju mest varit med mej=)

2010-01-16 @ 13:24:38
Postat av: Emanuel Nilhzon

Sv: Haha =)

Jag ska vara med min flickvän ikväll :P

2010-01-16 @ 13:36:45
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Anneli

Det är skönt med oplanerade dagar tycker jag. Lördagsgodis är ju aldrig fel :)

2010-01-16 @ 14:11:42
URL: http://www.metrobloggen.se/annelittan
Postat av: Kaffehörnan

Skönt att ta dagen som den kommer

Hoppas hoppas de blir godis för barnen.

Jag har varit o gått en sväng, ska ta en kopp nu o slappa me en filt runt mig

Ha de gött

kram

2010-01-16 @ 14:57:49
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Emma-Lou

Javisst är rengöring viktigt :)



Vi har bara slappat här hemma heeeeeela dagen lång, kollat på barnprogram via Internet, spelat, tittat på teve osv. Ska dock försöka dra iväg på en promenad senare :)

2010-01-16 @ 16:23:21
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: jossan

du vet vad jag har gjort/gör :P haha.. saknar ett efterlängtat inlägg som du skulle skriva:D

2010-01-16 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0