Disco

En söt smutsgris :)

 

Vi har haft förmiddagsdisco här hemma. Barnen har hoppat, snurrat och dansat till en massa olika barmlåtar. Jag låg mest i soffan och tittade på. Anledningen till detta är att jag knappt sovit något i natt så känner mig helt slut. Ska börja med lunchen om en stund och sen bär det av utåt på en promenad och lite lek. Hoppas jag piggnar till lite av den friska luften också. Inga större planer för dagen med andra ord. Vad ska ni göra idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

En till smutsgris, hehe :-)



Vad roligt med disco, det har vi lite då och då här hemma. Egentligen borde man ju ta å filma det, hahaha.



Den här filmen vi ser nu, fungerar för Z att kika på, han fick bara inte se delen då hunden sköts, men annars är filmen för honom helt OK att se, då den inte är våldsam. Intressant film faktiskt.



Jag gillar också filmer som bygger på sanna historier, men har väl lite svårt när de är förutsägbara. Det är trist.



Vi ska ut senare och så ska allt till kalaset inhandlas.

2010-07-31 @ 11:30:19
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

disco är roligt! sålänge det inte bärjar fööör tidigt :P vi ska väl inte göra så mkt! ev till stan! men inget mer avancerat. är så trött. haft besök varenda dag denna veckan! roligt mwed jobbigt"! speciellt nr stoffe jobbar heöla dagarna=/

2010-07-31 @ 11:56:11
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: emma

Hej! Hur mår du ?

Jag gör bloggdesigner, kolla bloggen för att veta mera :)

2010-07-31 @ 12:15:12
URL: http://eemmahagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0