En rolig kväll!

Igår kväll när barnen åt kvällsmat fick min kära karl för sig att ta ett dopp och njuta av solen :-)

 

När barnen hade lagt sig för natten så passade vi vuxna på att roa oss. Det blev ett par omgångar Yatzy för att sedan gå över till att kasta "gris" till varandra med en badboll, det gick... sådär ;-) Vi blev varma efter allt kastande så grabbarna hoppade i poolen och vi bruttor satte oss och njöt lite av den fina sommarkvällen. När de hade badat av spelade vi lite charader, tyvärr varade det inte så länge för det var ganska lätta saker man skulle göra :p Vi avslutade kvällen med lite saning eller konsekvens, i vårt fall blev det dock saning eller saning ;-) Klockan drog iväg och vid 02.00 bestämde vi oss för att gå in och ta natta. Var lite småseg i morse när barnen vaknade, men nu börjar jag komma igång igen. Får se vad dagen har att bjuda på idag :-)

 


Lämna ett avtryck
Postat av: rock n roll mamma

kan inte hjälpa det men han är sååå cool!! haha.. han får mig oftast att dra på smilbanden! sen vet jag inte hur han är irl men på bilderna o videorna är han riktig skoj!



det verkar vara en riktigt kul kväll!



tack! men min header är fuul ändå! kan inte riktigt få till det! så svårt



hoppas ni kommer nästa år till öland! det är skoj! o våra barn skulle nog leka så fint ihop då!



2010-07-05 @ 11:10:44
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Vilken mysig sommarkväll ni verkar ha haft :-) Det ser så härligt ut med den där poolen. Är det er pool?



Hostade ganska mycket igår kväll/inatt (?), men hoppas på att det typ var slutspurten - för hostan var inte alls lika hård som tidigare, men jag hostade typ hela tiden...



Väntar på att J ska vakna och få mat, för sedan beger vi oss ut :-)

2010-07-05 @ 12:53:03
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Vardagsprincessan

Åh vad härligt. Ni måste ha det toppen där. Det unnar jag er verkligen. Tycker ni är värda det! När ska ni hem igen? Bor dom lång ifrån er? ( du behöver inte skriva någon ort). Vad gör ni nu? nu sk ajag göra kvällsmat åt två hungriga barn..kram

2010-07-05 @ 17:41:00
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Emma-Lou

Jaaa, den salladen var verkligen hur god som helst. Men idag blir det fisk till middag :-)



Det är härligt med pool, ni får besöka dem lite oftare :-) Vi har också en pool, fast den har nog verkat sitt då katterna (poolen står hos svärföräldrarna) har satt klorna i den :-(



Mm, ska ta lite hostmedicin nu, så tack för kommentaren om hostan som påminde mig :-)

2010-07-05 @ 18:03:38
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0