Fyndat på Ica-Maxi

 

Jag berättade ju lite snabbt förut att jag hade fyndat på Ica-Maxi igår och det jag fyndade var:

  • 2 filmer till barnen 29kr/st (se bild)
  • Ett lär-dig-räkna block till Izabella 29kr/st (fanns olika, skriva, läsa och räkna)
  • En ny kalender till mig 129kr (måste ha då jag är väldigt glömsk av mig)
  • Kollegieblock 10kr/st (måste ha när skolan börjar)

Kalendern och kollegieblocken är väl ungefär vad man brukar få ge för dom, men det var i alla fall det jag hittade på Ica-Maxi.


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Det var ju bra fynd det där, i synnerhet de pedagodiska böckerna! :-D



SVAR: jisses, jag höll liksom på att smälla av tidigare idag. Jag blev riktigt mörkrädd alltså.

2010-07-25 @ 22:03:01
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: kaffehörnan

De var bra pris, kan ju bli kanon om de är dåligt väder en dag o va inne

Ha en bra dag

kram

2010-07-26 @ 16:22:25
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0