Har jag berättat?

 

En ny dag har börjat och idag ska vi ut på nya äventyr. Vi ska bege oss till Kolmårdens djurpark. Johan med familj ska också med :-) Det kommer bli en toppendag tror jag! Alvar sover fortfarande, synd att inte Izabella kände för en sovmorgon också ;-) Hon och jag har tagit oss lite frukost och nu ser hon på barnprogrammen.


Jag vet inte om jag har berättat det innan, men förra veckan fick jag svar från utbildningen och jag kom in på det jag sökte :-) Så nu ska jag bli behandlingsassistent och ta hand om stökiga ungdomar hehe. Nä, vi får väl se var framtiden har för planer för mig :-)

Nähe, nu ska jag hoppa in i en dusch och fixa ordning mig lite innan huset vaknar till liv.

Ha en bra dag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Tessan

Grattis, va skoj =)hade oxå planer på det, men det va innan jag fick barn.

2010-07-01 @ 10:02:36
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Vad härligt att du kom in på utbildningen, grattis! :-) Jag har faktiskt aldrig varit på Kolmården, men skulle vilja besöka den med barnen.



Nja, somnade runt 04 inatt och upp tidigt, så njae..

2010-07-01 @ 11:09:00
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: fredrika

sv: Ja det är helt underbart!

Så vi åker dit flera gånger och köper typ för 3000 varje gång, att vi köper lite varje gång :)

2010-07-01 @ 11:41:23
URL: http://fredrikannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0