Hemma igen.


Jaha, då var man hemma igen. Lugnt och skönt här hemma måste jag säga. Det blir ganska intensivt med åtta barn som lever rövare hela dagarna ;-) Nu är det iofs bara jag och Izabella här hemma. De andra är kvar hos Johan and company. Jag och Izabella åker dit på fredag förmiddag igen. Anledningen till att vi åkte hem idag är att Izabella ska på stan med min mamma i morgon och köpa skor och jag ska tvätta.

Vi hann bara komma hem och ta oss en dusch innan min kära pappa ringde. Han ville komma förbi och hälsa på oss innan de åker till USA på fredag. Synd att inte Alvar är hemma, men i alla fall så kom min kära far förbi på en kopp kaffe och lite skitsnack. Vi, eller rättare sagt barnen fick lite pengar också och så önskade vi dom en rolig resa.

Nu kollar Izabella på Simpson, hon har blivit helt tokig i det där programmet. Kanske inte så lämpligt för barn även om det räknas som barnprogram, men det får gå för den här gången. Hon lär somna snart för hon ser helt slut ut.

Jag ska nog bara slappa och eventuellt spela lite. Var ju länge sen nu ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Hihi, tänk dig då dem som arbetar inom barnomsorgen ;-)



SVAR: Nää, stannade hemma istället, på tok för trött.



Skönt att det känns bättre tack vare nässpray.

2010-07-07 @ 23:16:08
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Tessan

mina barn är galna i simpsons, har varit det sen de va riktigt små ;p

2010-07-08 @ 15:02:03
URL: http://ericasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0