Kalas

Vi har varit på kalas idag, det var trevligt. En massa barn som lekte och härjade ;-) Det märks att det är varmt och att folk tar vara på sommaren! Statistiken har sjunkit lite och det gör inte så mycket, är inte den bästa på att uppdatera bloggen heller nu när det är sommar.

Åter till kalaset. Jag tror det var sammanlagt 12 barn där och trots detta så var det ganska lugnt. Det är mer liv när vi är hos Johan med familj, så jag är väl ganska van hehe.

Tyvärr blev det inga bilder tagna då batterierna i kameran är slut. Becka tog dock lite bilder så kanske kan jag sno några av dom :-)

Nej, nu ska jag inta soffläge och kolla på film innan jag själv stupar i säng.

Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

Hejsan mitt namn är Canez och jag driver en skönhetsblogg på nattstad.se. I min blogg hittar du skönhetstips (nya varje dag) där hittar du också tävlingar, och massa andra roliga saker, titta gärna in och se vad du tycker :) Kram caanez. www.nattstad.se/caanez



Kolla gärna in www.Angiihsblogg.blogg.se / En underhållande blogg

2010-07-02 @ 22:08:25
Postat av: Emma-Lou

Vi kom faktiskt hem här för någon timme sedan :-) Varit hos svärföräldrarna sedan lunchtid :-)

2010-07-02 @ 22:51:30
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0