Trött familj.

Teodor och Izabella tittar på tv.

 

Igår förmiddag blev det en del badande och sen åt vi lite mat innan vi begav oss hemåt. Det var riktigt skönt att komma hem igen. Hoppade in i duschen och sen blev det bara slappa och mysa en stund innan barnen skulle sova. De somnade fort. När de väl somnat så kollade vi på ett par avsnitt av CSI och sen somnade jag också, karln somnade till första avsnittet ;-) Det tar på krafterna att vara iväg,

 

Idag ska jag träffa min kära syster en snabbis för att hämta ut ett paket som hon har beställt. En present till Izabella. Usch. En vecka kvar tills hon fyller år och jag har massor att göra här hemma innan dess. Vilken tur att barnen ska följa med min mamma + man till min mormor. De blir borta måndag till onsdag. Barnfria. Fast vi ska passa på att städa HELA lägenheten då, från golv till tak. Men börjar nog lite i helgen så vi kan njuta av vår barnledighet också :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: kaffehörnan

Jo helst i denna värme tar de på krafterna

Jaså han klarade bara ett avsnitt ha ha

Du får beta av allt på listan

Ha en bra dag

kram

2010-07-14 @ 13:28:08
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: rock n roll mamma

kan rödtså att det är skönt o komma hem igen..vi har så vamt så jag längtar bort!! till antarktiskt!

ska vi resa dit!

glad jag inte bokade en semsterresa utomlands!

2010-07-14 @ 13:50:05
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: DONKEN

ja, det var ju det som var tanken, det stod ju i inlägget.. :)

gförsöker som fan o ringba runt idag men ingen jävel som svarar ju. :( humpf.

2010-07-14 @ 13:54:00
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

låter gott det, o va lite barnfria ett tag. :)

ja jag hoppas det löser sig ändå, fastän alla människor är på semester och har sig... på nåt sätt måste det ju lösas. hum! pöss

2010-07-14 @ 15:28:23
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0