Känsliga läsare varnas!

Jag vill börja med att varna alla känsliga läsare! I detta inlägg förekommer en bild som en del kan uppfatta som obehaglig/stötande. Är ni väldigt känsliga så bör ni sluta läsa nu och gå vidare..

Mitt ena sår ser riktigt hemskt ut och det gör fruktansvärt ont. Jag kan inte beskriva smärtan, men vid minsta lilla rörelse så känns det som att någon hugger i mig. Det har även kommit gul gegga under plasten till kompressen. I natt kunde jag inte sova speciellt bra pga detta, så ringde till sjukvårdsupplysningen (tackar högre makter för att de finns) Hon jag pratade med misstänkte en infektion i såret och bad mig ringa till VC idag så de får kolla upp det. Kompresserna ska tas bort idag, men jag vågar inte det själv då just detta sår gör förbannat ont. De andra såren gör inte alls såhär ont så de kompresserna kan jag ta bort själv. Hur som helst, ringde till VC nyss och de ringer tillbaka vid 10.30. Hoppas bara de har en tid idag så jag kan få ordning på det här. Så typiskt att allt ska drabba mig liksom.

Har nu fått spruta av min kära sambo. Han är duktig han och jag vet inte hur jag skulle klara mig utan honom!

 

Dålig bild jag vet. Men detta är alltså såret jag pratar om. Misstänker dock att kompressen sitter nedanför såret även här. Nämde i tidigare inlägg att de hade satt ett annat nedanför själva såret. Svårt att förklara, men vid det gula och övre kanten på kompressen så ser man tejpen som ska hålla ihop såret, vilket man inte bör kunna se då kompressen ska ligga över.


Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

usch, det där såg ju int så bra ut! :/ Hoppas att det såret blir bättre snart! :) Jaa du, det blev jättegod kycklingtoast igårkväll. Mums! Hoppas att du får en bra måndag nu! :) Kram!

2010-06-21 @ 10:09:45
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: emma

men det såg inte fint ut! och genom det du berättar så är det med all säkerhet en infektion..stackars dej!



hoppas de fixar det direkt! så du slipper ha ont!!!

2010-06-21 @ 12:33:49
Postat av: Emma-Lou

Men usch alltså, hoppas att det blir bättre snart. Hoppas på att få höra ifrån dig snart, för du har inte uppdaterat på väldigt länge. Kram.

2010-06-21 @ 23:34:20
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0