Kylväska

 

Jag frågade mamma häromdagen om vi kunde få låna deras kylväska i morgon då vi ska till kolmårdens djurpark. Har inte blivit av att vi köpt oss en egen än. I alla fall då, när vi var och hälsade på henne idag så hade hon köpt en jättefin kylväska till oss. En lyxig variant som även innehåller fyra stycken tallrikar, fyra glas, fyra gafflar/knivar/skedar, en extra kniv, en kapsylöppnare/korkskruv, salt & peppar kar, en skärbräda och sist men inte minst fyra stycken servetter i TYG, den ni ;-) Jag blev mer än nöjd och tackar min älskade mamma ännu en gång för den!


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Den där är ju verkligen fin i färgerna. Köpte något liknande, fast i svart, till min bror då han fyllde år.



Här har det typ varit fint hela dagen tycker jag, har iofs sovit en del. Blåste kallt imorse och blåser visst en del nu också ser jag. Får se när åskan kommer..



Ja, det var jätteskönt att sova, sov ju inget inatt så. Jag var så trött att jag inte kunde hålla ögonlocken uppe. Skönt att J sover ganska långa lurer faktiskt. Drömmer jättekonsigt när jag är sjuk, s.k. feberdrömmar. Och så svettas jag enormt. Det är därför jag inte kunnat sova något.

2010-06-30 @ 20:06:16
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Aha, nej, jag sover mycket sämre när jag är sjuk eftersom jag drömmer sådana sjuka drömmar och svettas som tusan!



Här är det fortfarande molnfritt och ingen åska :-)



Jo, han blev fin. På bilden med rufset blev han dock jättesöt tycker jag, haha. Fast håret var förstår nytvättat, kammat och tillrufsat... Saken är den att Z har stort huvud och han bör hållas kortklippt då.

2010-06-30 @ 22:03:22
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: fredrika

sv: hihi ja :D

Ja , vilken kvinna i Sverige önskar sig inte att typ bo en kvart därifrån ? :D

2010-06-30 @ 22:21:35
URL: http://fredrikannn.blogg.se/
Postat av: Millan

Vad fin den var! =)

2010-06-30 @ 23:40:20
URL: http://www.millansliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0