Ny tid för operation.

Sockertoppen ;-)

 

Wohoo, kvällen är här! Äntligen är denna dag snart förbi och jag får gå och sova ;-) Haha, helt otroligt vad seg jag har varit. Har i alla fall lekt lite med barnen, bäddat rent i deras sängar och myst lite. Lagade mat och pratat i telefon haha. Det är vad jag har orkat med idag. I morgon blir det andra bullar, då måste jag plocka upp allt som barnen dragit fram idag, dammsuga av osv.. får besök av mamma på eftermiddagen.

 

Just det, läkaren ringde idag. Den nya tiden för operationen blir den 17.e juni. Helt ärligt så vågar jag inte hoppas på att det blir av, men vad är det man brukar säga? Tredje gången gilt. Blir det inte av nu så ska jag stämma dom ;-) Det måste ju gå under psykiskt lidande. Har redan ställt in mig på operation två gånger och blivit besviken två gånger, ska jag behöva ställa in mig en tredje gång bara för att det kanske blir av men att jag lika gärna kan bli besviken igen? Hm...

 

Nej, nu blir det till att mysa med älsklingen. Barnen ligger redan i sina sängar och förhoppningsvis somnar dom snart också. De har varit lite väl busiga nu framåt kvällen. Tror de gått på reserven ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: lucifer

ja de e fan på tiden att dom sköter sig ... blir de inget av detta så får jag ringa johan så får han och jag göra op på dig..haha

2010-06-08 @ 19:35:01
Postat av: jacqueline

Tänkte på det jag med, därför jag var tvungen att fråga :)



Va skönt! Hoppas du fick en bra vila då :) Jag har inte riktigt orkat mig på en "vilning" än, hehe!



Haha, nee! För det första så smakar det nog inte så gott och för det andra så kanske det inte är så bra?!



Nej, det låter verkligen inte fel ;) Joo, man måste ju unna sig sånt lyx ibland också!



Hoppas ni haft en fin dag :)

2010-06-08 @ 19:47:09
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Sedan måste du väl fasta inför operationen också? Förstår att du inte vågar hoppas. Haha, 17 juni är våran bröllopsdag ;-)



SV: nu har jag tid att kommentera, det blev ena riktiga storkok idag, vilken tur att jag inte hittade någon bra kyckling, för jag har inte plats för mer i frysen. Har gjort iordning matlådor som räcker i tre veckor! :-)



Lasagne är riktigt najs, nu har jag och maken matlådor för ett par dagar framöver :-)

2010-06-08 @ 23:16:36
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

hahahahaha..Lucifers ide verkar faktiskt lite skrämmande :P



hoppas verkligen den blir av nu!

2010-06-08 @ 23:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0