Operation idag....eller?

Yes, klockan 12 ska jag vara på sjukan. Har inte fått äta något efter klockan sex i morse och nu får jag heller inte dricka något. Känner mig inte så värst hungrig just nu. Hungerkänslan jag hade förut har liksom försvunnit. Jag hoppas verkligen att operationen blir av idag. Har precis duschat och ska packa ihop lite saker som ska med. Tog mig en sovmorgon då jag är ensam hemma. Älsklingen och barnen åkte till Johan and company igår och kommer hem i morgon eftermiddag. Trots sovmorgonen så känner jag mig sjukt trött. Lite depp att det är strålande väder ute idag när jag måste ligga inne på ett sjukhus. Kommer därifrån i morgon förmiddag, men det sägs att det ska regna i morgon. Aja, inte mycket att göra åt.

Sen vill jag bara säga tack till Emma-Lou som skickade över lite "nattningsmusik" till mig igår. Ska se om det hjälper Alvar att komma till ro på kvällarna. Berättar hur det går sen :-)

Till Sandra: Din länk till din blogg funkar inte, så kan inte svara på dina kommentarer. Svarar här, jag ska operera bort gallblåsan då jag har problem med gallsten.

Förhoppningsvis hörs vi inte förrän i morgon ;-) Hoppas ni får en bra dag och njut av det underbara vädret nu!

Lämna ett avtryck
Postat av: DONKEN

åå! jag hoppas att operationen går super och att det blir fint väder imorron ändå.

eller iaf i övermorron, för du kanske inte är världens piggelin som nyopererad..



idag blir det lite fika och apladalen och djur att se på där, med vincents bbkompis elias. ;)



hoppas allt går super. pöss på dig!

2010-06-17 @ 12:36:12
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Anna Levinsson

Lycka till med operationen!! Har oxå gjort en sån operation, men akut. Ska du göra titthål?? Kram kram

2010-06-17 @ 13:05:51
URL: http://galenanna.bilddagboken.se
Postat av: Emma-Lou

Blir det något??? tänker på dig



Hoppas att musiken hjälper :-)

2010-06-17 @ 15:50:47
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Emma-Lou

Men herregud, att få vänta 7 timmar på en operation, det är ju faktiskt alldeles för jävligt!



Skönt att allt gick bra och att det äntligen är över. :-)



Vila mycket nu! Många kramar från mig.

2010-06-18 @ 10:14:32
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Lucifer

Skönt att du e hemma igen..kommer hem med barnen senare..se nu till att vila upp dig nu..puss

2010-06-18 @ 10:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0