Bakåt i tiden.

Vi för ett år sen ungefär.

 

Har suttit och kollat igenom lite bilder och för bara ett år sen så såg barnen så små ut, men nu...nu är de ju så stora, så mycket de har förändrats på bara ett år, vuxit och lärt sig en massa nya ord och saker. Var tar tiden vägen? Jag själv förändras inte nämnvärt på ett år, skulle väl vara frisyren dårå ;-) Nej, men det är kul att kika tillbaka ibland och se hur mycket som egentligen hinner hända på en så pass kort tid, så jag kommer nog se tillbaka på gamla bilder och väcka gamla minnen minst en gång om året. Det är som sagt roligt :-)

 

Karln var hemma och käka för en stund sen och nu är han nere hos Jonte och fixar med sin tatuering, det skulle visst i lite färg och grejer. Jag själv har en liten stund till på mig att göra...ingenting, sen blir det iväg och hämta mina små älsklingar, vet inte vad vi ska hitta på under eftermiddagen, men vi kanske stannar ute en stund nu när solen ändå tittat fram igen :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: emma

ni är superfina tillsammans! känns allt bättre nu och det är bra emellan er? jag hoppas det!!

barne ändraar verkligen utseende på ett år! jag fick hem kort igår som jag framkallat..bara sen i somras tycker jag de har ändrats! alexandra ser jätteliten ut ju!

2010-03-17 @ 16:13:26
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0