Efterlyser..


Yes, jag efterlyser en sovmorgon, en endaste. Jag vet att en sovmorgon inte existerar i min värld längre om det inte är så att barnen sover borta, vilket händer kanske en eller två gånger om året. Jag säger ofta till karln på helgerna att nu är det din tur att gå upp med barnen, jo tjena! Hinner alltid vakna innan och vara uppe med dom någon timme innan han ens har reagerat på att dom är vakna. Har provat med att väcka karln och sen gå och lägga mig igen, men han somnar oftast om på soffan då och ja, barnen hittar på en massa bus och jag vaknar igen. Så nej, sovmorgon existerar inte längre. Fast ja, sova kan man göra när man är död...typ.

Klockan 05.30 ville barnen inte sova mera och började direkt med massa lek. Livliga lekar, så gick upp för att lugna ner dom lite och nu ser de på barnprogrammen i stället, så passar på att blogga lite nu.

Över till något roligare.

Igår såg vi på en film tillsammans och jag ställde fram en skål med lite smågodis på bordet och såhär lät det då:

Izabella - Mamma, får jag smaka?

Jag - Nej, det är mitt godis (skojade lite)

Izabella - (med ledsen min) Men pappa säger att jag vill smaka!

Haha, min söta lille fisunge! Klart hon fick lite godis, det var ju till oss alla liksom.

Lämna ett avtryck
Postat av: Madde

Vad söt hon är. :)

Oki njae jag brukar ha marsansås men ska göra flera tårtor så tänkte ha olika. :)

Kramar.

2010-03-07 @ 09:15:53
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: princess charming

Hej. Åh vilken sötnos hon är,haha. Hoppas ni haft en bra helg. Oj låter som om du verkligen behöver sova ut lite , inte lätt när de går upp så tidigt jämt, kanske skulle ni håva över barnen till syrran din så du får sovmorgon? =), nä skoja , jag vet inte , men du skulle ju behöva få sova du med. Ha en fin söndag och försök vila när du kan idag. kramis

2010-03-07 @ 11:43:07
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Jeanette

Om du hittar en sovmogon må du gärna förtälle vor for jag kunna också gott bruke en snart :D

2010-03-07 @ 11:49:25
URL: http://www.babydjungeln.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0