En alldeles underbar söndag!



Klickbara bilder.

Åh, vilken härlig dag! Några grader varmare och lite mindre snö på marken så hade det varit en alldeles perfekt vårdag! Solen skiner, himlen är blå och som sagt några grader varmare hade inte skadat!

Idag fixade jag en härlig frukost till mina älsklingar som vi njöt av tillsammans, sen plockade jag ordning lite här hemma för att sedan klä på oss och gå ut. Barnen fick ta med sig cyklarna ut och det tyckte dom var riktigt roligt. Izabella hade saknat att cykla, dock var det för mycket grus på marken för att de skulle kunna cykla ordentligt men en liten runda fick de cykla innan vi lämnade dom hemma för att sedan ta en promenad i den härliga solen. Vi avslutade promenaden med lite lek i lekparken innan vi gick hem igen.

Det jag egentligen ville skriva var att den här söndagen har än så länge varit underbar!

Lämna ett avtryck
Postat av: Kaffehörnan

Vilken ljuvlig dag ni haft härligt här har de snöat lite. kram

lustigt man får skriva kod hos dig, eller alla som har blogg.se

2010-03-14 @ 18:38:02
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Anonym

mjo, men så tjock är ja inte än:D

2010-03-14 @ 21:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0