En shoppingtur



(Klickbara bilder)

På min två timmars långa håltimma så mötte jag upp karln för en liten shoppingrunda och detta fick följa med oss hem.
  • Bild 1: Två böcker till mig, har alltid varit fascinerad av WWII så dessa böcker fann jag väldigt intressanta så ikväll blir det läsning för min del ;-)
  • Bild 2: Kläder till Izabella.
  • Bild 3: Kläder till Alvar, skärpet var på rea och kostade endast 20kr! Billigt och bra, sånt gillas!
  • Bild 4: Ett nytt spel, så ja.. jag och karln lär väl spela lite när barnen somnat sen ;-)
  • Bild 5: Ett nytt skärp till karln
  • Bild 6: Nya glas, har diskat sönder alltför många glas :O så det behövdes!
Nu: Hämta barnen på dagis.

Lämna ett avtryck
Postat av: NinaÅ- VINN EN HEADER!!

sugen på att vinna en header? kolla då in min blogg.



om du inte är intresserad så ursäktar jag mig, och du kan ta bort denna kommentar då ;)

2010-03-02 @ 18:13:38
URL: http://earthangel.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Vilken start på veckan nästan med trevlig shopping

Lite gott o blandat, lät nästan som vingummi o gelehallon he he

kram på dig

2010-03-02 @ 19:36:15
URL: http://www.metrobloggen.se/planket
Postat av: Princess Charming

Åh vad trevligt att ni kunde shoppa utan barnen. Riktig lyx. Ni fick ju med er massa fint och br ahem. Sådana barnstövlar har båda barnen här och de är kanon. Och ett sådant spindelmannenskärp har sonen här,..det är också riktigt bra. 20 kr för det var riktigt billigt och bra, vi gav mer! Gillade allt ni köpt och nu blev jag enormt shoppinggalen igen,..dumma feztis =). Antar att ni sitter och spelar tv-spel nu och bara har det gott. här har karln somnat med lillan,,vi brukar alltid lyckas somna när vi ska lägga barnen,..hopplöst =/. ha det gott. rkam

2010-03-02 @ 21:22:42
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: lisa!

de där böckerna funderar jag också på faktiskt.. de är fascinerande!

2010-03-03 @ 14:57:34
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0