Förmiddags besök.

Så var det söndag igen. Hela förmiddagen har det varit fullt upp. Vi har städat lite och sen kom min pappa på besök, så då blev det lite fika och en massa bus. Barnen klättrade på och busade med morfar så han blev helt slut ;-) Ritade lite också för att barnen skulle varva ner lite, de blir så uppspelta så fort mormor eller morfar kommer och hälsar på ;-) När pappa skulle gå fick barnen en varsin liten peng och lägga i sina sparbössor, fast Izabella ville gå till affären direkt haha. Det får dock vänta.

När min pappa väl hade gått så vankades det lite lunch så nu har vi precis ätit och ska väl klä på oss och gå ut lite om en stund. Känns inte så värst lockande att gå ut idag då det har regnat en hel del och är grått och trist ute. Men vad gör man inte för barnen? De bryr sig inte så mycket om vädret och vill mer än gärna gå ut och leka lite.

Igår kväll fick hela kvarteret strömavbrott, blev lite kusligt då det var precis kolsvart runt omkring. Inte deppade vi för det utan tände massa ljus och hade det riktigt mysigt :-) Barnen låg och sov så jag fick ha karln alldeles för mig själv hehe.

Det blir ett naket inlägg nu då jag sitter vid "fel" dator och har inga nya, roliga bilder att visa er. Ni får helt enkelt stå ut med det ;-) Bilder kommer kanske senare, nu måste jag kila och ta hand om barnen som lever rövare.

Hoppas ni har en bra söndag!

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Vad mysigt med strömavbrott :-) Minns i förra lägenheten vi bodde i, så fick vi också det. Massor med tända ljus :-)



Jag uppmärksammade att du inte hade några bilder infogade och kan säga att det blev lite kosntigt. Är så van att du publicerar många bilder - ofta! :-)



Men så blir det för mig ibland också, när jag sitter med laptopen... :/



Gårdagen blev kanon och maten var god. Lite synd om Z bara som slog i överläppen så dant :/ Men det är mycket bättre med honom idag! :-)



Vad styr ni upp just nu??

2010-03-21 @ 16:58:34
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

ja du har rätt ett tomt inlägg! man är så van vid dina fina bilder!!

hoppas ni hade roligt ute!

2010-03-21 @ 17:57:02
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0