God morning sunshine!

Bilden är ett par dagar gammal, snygg va? ;-)

 

Igår hade vi som sagt en trevlig eftermiddag/kväll men när vi kom hem igen så var vi heeelt slut allihopa, barnen somnade på två röda och karln strax efter. För min del tog de väl nån timme men sen somnade jag med och sov sååå gott.

 

I morse kom barnen och väckte mig jäääättte tidigt. Försökte få de att lägga sig en stund till, men det ville dom inte riktigt så de fick se på barnprogrammen medan jag försökte få liv i mig själv ;-) Morgonen har i alla fall varit relativ lugn och mysig. Har till och med hunnit städa lite med lite hjälp från älsklingen, så nu är i alla fall köket rent och fint igen. Vi ska om en stund äta lite lunch eller ja om en timma ungefär och efter lunchen hade vi tänkt utnyttja det fina vädret genom att bege oss till folkparken för lite lek och bus :-)

 

Vad ska ni hitta på idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: joooo

jaaa jo verkligen. haha

2010-03-06 @ 10:49:41
Postat av: Emma-Lou

Vi ska äta lunch snart och sen ta oss en promenad :-)

2010-03-06 @ 10:59:09
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Marie

Var gärna med i tävlingen på min blogg, du tävlar om en röd "hopp" ren för barn :) Kram!

2010-03-06 @ 11:05:50
URL: http://lillmian.se
Postat av: Gabbi

Jo vi hade en toppen dag. Kul att man hittade nått att köpa som lillan också gillade.

2010-03-06 @ 12:49:24
URL: http://vildasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0