Grått.

Snoris.

 

Vaknade till en gråmulen dag. Snön försvinner mer och mer och det är blött överallt. På grusiga vägar med stora vattenpölar tog vi oss till dagis i morse. Kallt och grått. Brrr..

 

Efter att ha lämnat barnen så gick jag hem igen och har nu mailat över några uppgifter till skolan. Har bara en sak kvar att skriva och sen är jag färdig för denna veckan :-) Men det skriver jag klart i morgon, nu ska jag däremot försöka få något gjort här hemma. Håller visserligen på att tvätta, men ska ta hand om lite disk och dammsuga av tänkte jag, sen blir det lite lunch och vila en stund innan tvätten ska hämtas och vikas för att sedan knalla bort och hämta barnen igen.

 

Vad gör ni en dag som denna?


Lämna ett avtryck
Postat av: lisa!

här hade det snöat inatt, kände redan när jag gick ut hur hela dagen skulle komma att bli förstörd på grund av det - men efter två timmar så hade allt smält bort igen, så :)

2010-03-18 @ 18:02:55
URL: http://llisahedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0