Halloj!



Igår fick karln ett paket från USA. I det låg en påse tuggtobak och två dosor snus haha. Lite roligt var det tyckte jag :p

Var och lämnade barnen på dagis förut och det har verkligen blivit jättefint på deras nya avdelningar. Stora, öppna och ljusa rum och med genomgång mellan avdelningarna så de hade öppet där när vi kom och barnen sprang runt, runt, runt :p Nu hade de även fått höj&sänkbart skötbord, tre handfat för barnen att tvätta händerna i (fanns bara ett innan) och en stooooor hall att klä på och ta av barnen kläderna! Jag som förälder blev helnöjd med det nya och det är även personalen också. Så där kommer nog både personal och barn trivas :-)

Idag ska jag plugga, dammsuga, bädda rent, diska, plugga och sen hämta barnen igen. Vad ska ni göra?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Har ni beställt detta själva eller kom det bara på posten? :-P Jag vet inte vad jag ska göra, behöll Z hemma från förskolan idag eftersom vi skulle träffa min bror och hans familj, dock blev det inställt... :/ Ska väl åtminsone bege mig ut på en promenad i det fina vädret :-D

2010-03-09 @ 11:25:02
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

aha du menade så.

2010-03-09 @ 13:48:07
Postat av: Anonym

nja, inte nu iaf

2010-03-09 @ 15:00:17
Postat av: Anonym

nu har jah skrivit din mupp.

2010-03-09 @ 15:20:56
Postat av: princess charming

hej , haha skojigt paket han fick ju , lite ovanligt och ända från USA minsann. Det gillade han väl kan jag tro?! Härligt att de fått så bra i dom nya avdelningarna , höj och sänkbart skötbord borde ju alla ha tycker man, kanonbra! Låter perfekt för de små barnen ( ja även de vuxna). Njae idag har man bara jobbat och sen handlat, inget direkt spännande i det =). Kram

2010-03-09 @ 22:07:31
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: kaffehörnan

Då var han glad som en speleman

Ovanligt paket, brukar han beställa snys

kram från mig

2010-03-10 @ 10:13:46
URL: http://www.metrobloggen.se/planket

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0