Hon fick lite egentid.

 

Jag mår lite bättre idag är dock fortfarande väldigt täppt och hostar en del. Inte så kul, men blir nog bra snart. Igår kväll stängde Izabella in sig på sitt rum med pappsens laptop och kollade på lilla sjöjungfrun. Jag tror hon tyckte det var skönt att få vara i fred en stund. Alvar har ju lite svårt att sitta still och är mest i vägen när det är film på. Så hon fick lite egentid och vi andra plockade ordning lite här hemma. Jag läste ett par böcker för Alvar och sedan somnade han gott i sin säng. Vid 20 tiden kom Izabella och sa att hon inte ville se mer på filmen, så vi stängde av och tog bort datorn och sen somnade hon också efter en stund. Jag satte mig och spelade lite på xboxet med någon skåning haha. Det var kul, var länge sen jag spelade så.. alltså co-op på live, brukar mest spela death-match eller war annars. Karln satt och spelade lite med J och vid 22 tiden stängde jag ner och la mig för att sova. Hur länge karln satt uppe vette tusan.

 

Nu ska jag ta fram lite frukost till barnen och fixa ordning dom för dagen, sen bär det av till dagis och jag ska ta mig i kragen och plugga stenhårt idag. Vill bli klar med så mycket som möjligt idag så jag slipper sitta och plugga under lovet nästa vecka, för då vill man ju ägna sig åt roligare saker :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Väldigt trist det som hände, och tyvärr är livet orättvist många ggr :-/ Gör iordning ett par påskkort idag och förbered henne på morgondagen äventyr. Om hon imorgon inte alls vill eller bråkar, så strunta i det hela då. Jag kommer att göra så. Har i ett par dagar förberett Z på vad som komma skall och imorgon är det dags. Om han inte vill, så tänker jag inte tvinga honom heller, det är inte lönt. Men idag ska vi tillsammans rita korten iaf :-)

2010-03-31 @ 11:46:22
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

vad vill du ha när du fyller år?

2010-03-31 @ 12:43:46
Postat av: Anonym

tror du att jag är rik eller+

2010-03-31 @ 13:44:08
Postat av: Anonym

Hejsan!! oj har du varit sjuk /eller är kanske man ska skriva. Inget vidare alls. Hoppas du mår bättre s¨å du kan njuta av påsken!! Vad ska ni hitta på i påsk?? Hur är det annars? kram

2010-03-31 @ 19:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0