Lördagen.

Lite partysugen blir man ;-)

 

På tal om party så var det bra länge sen jag var ute, eller festade överhuvudtaget. Jag kan inte påstå att jag saknar det, men visst blir man lite sugen ibland, fast det går över ganska snabbt när tröttheten hinner i kapp en ;-)

 

Tidigt i morse, rättare sagt vid 04.20 så kom Alvar och bokstavligt talat hoppade på mig, så idag känner jag mig helt död i ryggen, kan inte röra mig normalt utan att det gör förbannat ont. Jäkla unge att väcka mig så haha. Nåja, han somnade om bredvid mig en stund och vaknade igen vid 05.30 då var det ingen idé att ens försöka få honom att ligga kvar. Barnen såg på barnprogrammen medan jag försökte hasa mig upp och sen dess har vi hunnit med frukost och jag har städat lite. Vägrar låta ryggen göra mig totalt handlingsförlamad och jag vet hur mycket jag klarar av. Vi ska väl strax klä på oss och gå ut på en promenad i solen. Blåser dock ganska mycket, men det får inte hindra oss från att komma ut en stund. Självklart kommer vi stanna till och leka lite också så barnen verkligen får göra av med så mycket energi som möjligt :-)

 

Vad ska ni göra denna lördag?

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Ajdå, ont i ryggen är ingen hit - tro mig, jag vet! ;-) Men det är bra att du rör på dig ändå, för annars kommer det bara att göra mer ont.... :/



Idag ska jag handla en present eftersom min svåger fyller år :-)

2010-03-20 @ 10:33:47
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Dr Feelgood

Mycket bra musik! Var det Slim Jim Phantom från Stray Cats på trummor?

2010-03-20 @ 10:36:01
URL: http://www.metrobloggen.se/vinyljunkie
Postat av: Anonym

de blåste värre i går kväll/natt. haha

2010-03-20 @ 12:20:51
Postat av: emma

han verkar så snäll och omtänksam lilla Alvar! han ville inte att du ska bli puckelryggad sen när du blir gammal så han visste precis var han skulle trycka in den blivande pucklen!

trisst väder här med!

2010-03-20 @ 12:47:46
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: josefine

nej tack :) hah..

2010-03-20 @ 15:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0