Projekt: Izabellas rum avslutat..

Rummet före, på första bilden kan ni se hur barnen ritat på väggen och det såg rent ut sagt skabbigt ut. Fondväggen var chokladbrun, inte vackert enligt mig.

 

 

Rummet efter målningen. Att det ser ut som fläckar på väggarna beror på blixten när jag tog korten, måste nog rengöra kameralinsen eller vad det heter ;-) Izabella fick välja färg själv och ville ha gult så då fick det blir så. Rummet blev mycket ljusare och känns större nu. Vi blev alla väldigt nöjda med resultatet :-)

 

 

Och en dålig bild på tavlorna som vi har ritat :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: princess charming

Hej!! Åh vad tjusigt det blev i hennes rum, och herrejösses så ljust. Ser så stort ut ju!! Tänk vad lite färg kan göra =). Förstår att ni är supernöjda! Hoppas ni har en trevlig Lördagskväll. Här är det full rulle. Sonen har en kompis här nu och dottern vill ju såklart vara med (dock lite för mycket och när man försöker ta bort henne blir det ett härrans liv). Fast dom leker snällt och allt är bara bra. Har handlat och köpt massa fint påskpynt så det ska jag försöka greja med imorgon. Ha en fin kväll. kramar om

2010-03-27 @ 18:02:49
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Kaffehörnan

Snyggt till tusan, så flitiga ni varit.

Så med lite färg kan de bli underverk.

Va skojar du, är dessa tavlor gjorda, jösses va grymt bra gjort.

Kan ju fixa utställning

kram från mig,ätit räkmacka o kaffe ute

2010-03-27 @ 19:45:21
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: j

de va fint.. vilken vägg är gul?

2010-03-27 @ 21:43:06
Postat av: moa

Fin blogg du har, kolla gärna in min!

2010-03-27 @ 23:20:38
URL: http://moatemrin.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Gomorron denna söndag, vilken klippa han är att kunna teckna, han sitter inne med en fin gåva

Ha en skön söndag

kram

2010-03-28 @ 08:59:14
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Emma-Lou

Men oj, det här blev ju superfint! Har faktiskt tänkt på dig/er och dessa bilder hehe. Har bara haft så fullt upp heeeeeeela helgen, så jag har kunnat sätta mig vid datorn typ först nu!



Du har helt rätt i att den chokladbruna fondväggen inte alls var vacker, vad konstigt det såg ut? Det nya med gult är helt klart mycket bättre!! :-)



Era tavlor är ju superfina!



Ska ni göra om Alvars rum också?

2010-03-28 @ 21:42:09
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0