Proppmätt och besök.

Stök, stök, stök

 

Har nyss ätit en god middag så är lite mätt, eller väldigt mätt. Skulle behöva lägga mig i soffan och smälta maten, men risken är att jag somnar då och nja, jag får faktiskt hålla mig vaken några timmar till.

 

Min mamma kom på besök idag efter att hon slutat jobbet. Barnen blev uppspelta som vanligt och var överallt. Vi sjöng och barnen dansade lite också, pratade lite strunt och om Jossans bebis i magen haha den du, Jossan ;-) Var trevlig med lite besök såhär mitt i veckan och som vanligt hade mamma med sig något till oss. Idag blev det frukt och en liten chokladbit till barnen. Bortskämda barn!

 

Nja, nu är det dags att göra barnen redo för natten, bad, tandborstning och bokläsning.


Hoppas ni haft en bra dag!

 

Ps. Vad roligt att du kommenterade Sofie och tack för tipset, ska kolla på lagerhaus efter såna och se vad de har för nåt :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

vad sa ni då?



ne, men de va en tjej eller nåt som skickade mail förut, och var intresserad av katten. Hon skulle komma imorgon, så hoppas att hon vill ha honom!

2010-03-10 @ 18:57:05
Postat av: Emma-Lou

Vad trevligt med besök, men usch för att vara övermätt haha. Händer här också ibland, lite obehagligt kan jag tycka. Mjo, sömnbristen gör sig väl påmind efter dagens alla måsten med barn och hushåll...

2010-03-10 @ 19:02:34
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

jaha ok.. kom ni på nåt vettigt då?



jaa , får verklige hoppas de.. hon nämnde inget om kastrering heller. så vi kanske slipper de..

2010-03-10 @ 19:32:32
Postat av: Anonym

jag vet.

2010-03-10 @ 19:54:40
Postat av: jessica

svar: ja det är det :) söta barn du har, kram!

2010-03-10 @ 21:06:41
URL: http://thesoup.blogg.se/
Postat av: Kaffehörnan

Gokväll vännen

Så härligt me besök så där

Då blev dom förbytta he he

Jag åt kycklingsallad lite nyttid

kram o gonatt

2010-03-10 @ 21:53:58
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: princess charming

Hahah.,...ja proppmätt kan bli bli rätt ofta =),och sen blir man trött. Trevligt att ni haft besök , då går dagen lite snabbare också. kram

2010-03-12 @ 14:52:20
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0