Sååååå typiskt!

En gladfis!

 

I morse när jag vaknade så ville jag bara dra täcket överhuvudet och försvinna bort i ingenmansland. Helt täppt i näsan och ont i huvudet, hostar och mår allmänt kasst. Det förvånade mig inte att det skulle bli så just idag. Idag när jag hade tid för att fortsätta på min tatuering. Bläää. Men ringde Jonte och avbokade tiden idag. Så idag blir det att ligga hemma och kurera sig. Ska leta lite jobb också och hoppas på det bästa :)

 

Vad ska ni hitta på idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

SVAR: JAAAAAAAAAAAa, det är så skönt att ens bloggabstinens är över nu, hahahha :-)



Jadu, monsterbarn har man ibland, vissa dagar orkar man som tusan medan man är aptrött andra dar. Det är väl så det ska vara, antar jag ;-)



Jadu, idag, hmm. Försöka att vila samtidigt som jag vill komma igång med kroppen igen. Märkte igår att jag dessvärre förtagit mig under helgen med allt städande, matlagning, diskande, ännu mer städande osv. så jag har väldigt ont i ryggen just nu... :-( Och så kom jag inte till sjukgymnasten igår eftersom hon var sjuk...

2010-03-30 @ 10:41:58
Postat av: emma

vad trisst aatt du är sjuk hoppas du bli frisk fort!

vad ska du göra på din tattuering?

2010-03-30 @ 13:19:45
URL: http://www.emis.myshowroom.se
Postat av: Kaffehörnan

Blä säger jag va tråkigt

Nu får du bädda ner dig o krya på dig



kram

2010-03-30 @ 22:12:26
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0