Somliga går i trasiga skor..

 

I morse var inte barnen lika generösa mot mig, så det var bara att kliva upp klockan sex då de väckte mig. Men ja, man kan ju inte alltid få som man vill ;-) Barnen är nu på dagis och jag har mailat iväg lite uppgifter som ska lämnas in denna vecka. Funderar på om jag ska ta mig ner till stan och försöka hitta ett par skor till mig själv. Är i akut behov av det då mina har gått sönder. Nej, jag är inte mycket för skor utan har ett par tills de nästan ramlar ihop ;-) Nåja, jag äger tre par skor eller fyra, men de andra kan jag inte ha nu då de passar sig bättre till sommaren :p

 

Vad ska ni hitta på idag?


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Jag får ta igen krafterna på söndag jag, hahaha. Jag försökte kolla efter skor igår, nämligen 70 % rea på märkesskor vettu. Hittade inte EN ENDA bland alla hundratals skor, förstå vilken MISS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAH!

2010-03-25 @ 10:40:57
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Hollie

Vad mysigt :)

Jag ska studera lite bara :) Sen har jag även flöjtlektion :)

2010-03-25 @ 13:35:47
URL: http://hollies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0