Bekymmer

Hej

 

Kvällen är kommen, barnen sover redan?! Kanske inte sååå konstigt med tanke på att det var dagis idag, de brukar bli lite tröttare de dagar det är dagis. Lugnt och skönt med andra ord. Var inte så kul att stå och laga middagen förut. Alvar var nämligen väääldigt gnällig och ville bli buren och ja, inte det lättaste att fixa allt med bara en hand, men det gick! Vi åt kyckling, potatis och sås idag och det smakade bra i magen.

 

Jag sitter och funderar på vad jag ska göra nu. Känner mig en aning rastlös! Trött men rastlös, vad gör man då? Jag vill läsa i min bok som legat på hyllan ett par dagar, ögonen har varit alldeles för trötta för att orka läsa något. Kanske blir det en film idag igen? Nja, House går ju på tv sen så ska väl se det tror jag, om inte annat lär jag väl märka det ;-) Eller så kan det bli så att jag spelar lite. Äsch...vilka bekymmer man kan ha!

 


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Jovisst är det nyttigt för både barn och föräldrar att komma iväg så :-) !!! Jadu, middagen blev såååååååååååååååååååååååå bra, haha. Så pass att jag typ rullar hahahaha. Sjysst att skicka ett paket utan avsändare :-P

2010-03-09 @ 19:26:35
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: princess charming

Fy så du skräms,..läste din rubrik och höll på att få hjärtfnurp,..tur då att man läser HELA inläggen :). God mat ni ätit,..jag har blivit lite frälst i kyckling just nu , finns ju så många möjligheter =). Jag är förkyld och trött så ska gå och lägga mig nu,..men vi hörs. kramar

2010-03-09 @ 22:12:33
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma-Lou

Ska också lägga mig nu, fin du är på bilden förresten :-)

2010-03-09 @ 22:42:31
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

du är jättefin på kortet!!

vad är det för bok? jag vill läsa i min bok men har alltid en massa annat o göra så det blir inte av..för man vill ju liksom läsa mer än 4 minuter innan man måste hjälpa ngt av barnen=)

2010-03-10 @ 00:30:07
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0