Vilken miss!

 

Projektet stannade av lite igår pga att vi köpte för lite färg!!! Vilken miss! Trodde verkligen det skulle räcka då det är två färger men icke. Så ska iväg sen och köpa mer färg. Men i kväll är allt klart och då ska ni även få se bilder.

 

Som ni märker började denna morgon väldigt tidigt, så aningens trött är man. Blev inte så mycket bloggande igår men beror dels på att vi målade och dels på att jag höll på med lite annat pyssel. Karln ritade några teckningar åt mig som jag sen färglade. De ska bli tavlor i Izabellas rum, så måste hitta några passande ramar till dom sen.

 

Vi närmar oss påsk och jag funderade lite på vad barnen ska få i sina påskägg. Får era barn enbart godis?! Jag vill ju helst inte ge dom för mycket godis, så tänkte ge dom någon liten leksak i också. Det tror jag blir bra :-) Nu ska jag gå och göra barnen sällskap, de ser på barnprogrammen.

 

Hoppas ni får en bra lördag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Anonym

vaddå men shit?

2010-03-27 @ 11:57:21
Postat av: Emma-Lou

Alla kan vi göra en miss genom att antingen köpa för mycket eller för lite. Hoppas på att få se några fina bilder senare, ska bli intressant med både före- och efterbilder! :-D

2010-03-27 @ 12:56:44
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: Anonym

nee, jag är inte arg:O ville bara att du inte skulle länka min blogg,... har ju sagt de förr liksom.

2010-03-27 @ 13:27:16
Postat av: tessan

näe här blir det inte bara godis. funderar på att köpa ett halsband till erica med hennes månadssten och till Loke en bil-rorri racerbil.

Ha en trevlig helg

2010-03-27 @ 14:52:48
URL: http://ericasmamma.blogg.se/
Postat av: emma

nej det är inte bara godis i deras påskågg..är inte heller förtjust i att ge dem godis! tycker gott man kan ge en liten sak istället!

gud vad fint isabellas rum är nu! ni är duktiga! kallar ni henne ngt eller säger ni alltid isabella? här förkortar vi alexandra till lexie nathalie till jejje (hon kallar sej det själv) angelina heter lillasyster=)

2010-03-27 @ 23:38:57
URL: http://www.emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0