Frågestund.

 

Eftersom jag kommer vara borta nu till onsdag kväll så tänkte jag ha en frågestund. Så fråga på, vill se många frågor när jag kommer tillbaka ;-) Har visserligen med mig laptopen så vi kan spela lite musik i stugan, men vet inte om jag kommer blogga något medan jag är borta.

 

Nu ska jag försöka sova så jag orkar upp i morgonbitti, får se hur det går. Ha det så bra alla söta där ute!


Lämna ett avtryck
Postat av: Vardagsprincessan

Hej. Nu ska det gå att kommentera i min nya blogg (jag hette ju princess charming innan). Välkommen till den nya bloggen! Hoppas du har det jättebra i Ullared!



Frågor kommer här:

1. Hur länge har du och sambon varit tillsammans?

2. Hur träffades ni?

3. Har ni funderat på att gifta er?

4. Vad ska ni göra i sommar?

5. Vilken blogg besöker du mest?

6. Om du fick välja vad ni skulle göra , vad skulle det då bli?

7. Har ni funderat på att flytta?

8. Vad kan göra dig stressad?

9. Vad gör dig lugn?

10. Vad gör dig glad i tillvaron?



Fler frågor kommer sen...



Glöm nu inte bort att kika in till min nya blogg...

kram

2010-06-01 @ 08:54:14
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Emma-Lou

1. sov du bra inatt?

2. hur länge tar det generellt efter operationen tills du är helt BRA?

2010-06-01 @ 09:57:22
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: emma

jag hoppas att allt går bra nu med operationen och att du efteråt slipper ha så ont!!! tänker på dej



min fråga är: hur har du och Lucifer gjort för att fortfarande behålla glöden och kärleken i ert förhållande efter alla dessa år tillsammans?

2010-06-01 @ 15:19:09
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: lucifer

Hmm..undrar vart hans jacka tagit vägen?

hittar den inte nånstans..men men..ska leta mer..sen är de rent och fint nu hemma me



ha de så bra ..



puss

2010-06-01 @ 15:20:12
Postat av: Jacqueline

Yees, så det fick bli kinan igår istället ;) Håller med dig om att kinamat är godare än pizza!



Ååh, va kul :) Är det något speciellt som hände rnu i Juni? Jag får väl hålla utkik här på bloggen om inte annat :D



jaaaha, där ser man! Smart gjort ju :D



Vet inte direkt om jag har någon fråga, är så dåligt på sånt där. Sorry :P

2010-06-02 @ 07:20:27
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/
Postat av: Vardagsprincessan

fler frågor:

*Vad leker du helst med barnen?

*Gillar du att baka och laga mat?

*Har du körkort?

*Vad är du rädd för med barnen (bortsett från mördare och pedofiler och sådant).?

*Vad önskar du dig just nu?

*Pinsamhet du gjort?

*Om du fick önska att något skulle vara ogjort , vad skulle det vara?

* Vad gör du en vardag när det regnar?

* Vad gör du en dag då solen skiner?

* Har du varit utomlands? Vilka länder i så fall?



Oj,..nu har du några att svara på..

2010-06-02 @ 07:52:02
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0