God morgon!

 

Idag ska Izabella åka iväg med min mamma. De ska hälsa på min mormor. Jag sitter och funderar på vad vi andra ska hitta på medan Izabella är iväg. Tänkte först busfabriken eller badhuset, men så vet jag inte riktigt vilken tid de hämtar Izabella och jag har tvättstugan i eftermiddag. Något roligt ska vi nog kunna hitta på i alla fall.

Vad ska ni hitta på denna lördag?

 

I morgon är det morsdag, brukar ni fira det? Jag har bett om en sovmorgon, så vi får väl se om jag får en eller inte ;-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Jasså, Izabella fick bara två blåsor? Då kan hon få vattkoppor igen vettu, så hade jag. Fick lite som liten och sedan en omgång på mellanstadiet när lillbrorsan fick :-P

2010-05-29 @ 10:51:41
URL: http://emmalou.myshowroom.se/
Postat av: Jacqueline

Jaa, jag får ta och göra det inom kort :)



Så bra du :)



Igår kväll så var jag ut med några gamla arbetskamrater, riktigt kul var det :) Över ett år sedan vi sågs sist så vi hade endel att ta igen!



Njaae, jag brukar inte direkt fira morsdag men bruakr alltid ge någonting till min mamma och umgås med henne lite extra :) Hoppas du får en eeextra lång sovmorgon ;D

2010-05-29 @ 12:08:55
URL: http://jacquelineengelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0