Hur hinner ni?

 

Alvar tyckte jag skulle ta en bild på hans blöja först, men det tyckte inte jag hehe. Tokungen har varit i farten igen. Har ju varit ensam med barnen fram tills för en stund sen och det har varit livat värre vill jag lova. När de väl lugnade ner sig en aning och skulle se på tv en stund, så tänkte jag att jag kunde passa på att blogga lite. Tror ni det gick? Icke då! Alvar fick för sig att stänga av hela datorn, så då gav jag upp, men nu så. Nu är pappsen hemma igen och det är ordning på barnen haha, så nu kan jag minsann blogga lite :-)

 

Hur hinner ni blogga så mycket om dagarna? Jag vet att en del har så att inläggen kan publiceras automatiskt, men ni andra då? Hur hinner ni med?

 

Till middag idag åt vi lasagnette och det satt fint i magen efter en hel dags pluggande och lekande. Nu ska jag ta och fixa ordning barnen för natten och sen får pappsen lägga dom idag och när de väl har somnat ska jag se avsnitt åtta på The pacific :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: princess charming

Hej. Åh vad kul med dop. Jag kollade på alla fina bilder du tagit. Ni var så fina allihop =). Förstår om ni var trötta igår efter dopet , det brukar ta på krafterna att vara iväg så. Jag är också måttligt trött efter helgen =). Jadu , hur hinner folk blogga så mycket , det har jag också undrat över. Brukar också fundera över hur i sjutton föräldrar lyckas ha ett sådant välstädat hem jämt,..jag hinner inte med alls känner jag,..men så jobbar vi ju heltid och kommer hem sent om kvällarna ständigt , men ändå?!..Jag brukar kunna blogga MAX 2 ggr om dagen , ibland hinner jag inte ens 1 ggn om dagen. Oftast får jag Ta mig tid om kvällarna för att hinna med något inlägg. Det är lite avkoppling för mig, får tänka på annat en stund.Men det kan samtidigt vara en stress att ha en blogg,..man ska kunna lägga in inlägg, helst då flera om dagen ( om man ska vara på topp),..man ska ha en snygg och lättläst blogg,..ja alla dessa så kallade "krav" det blir att ha en bra blogg. Jag orkar inte bry mig om det =). Ja , jag är nöjd med alla inköp,..regnställen kostade 259 :-, och jag har samma problem som ni att hitta billiga bra regnkläder i stan , de kostar ju 500 kr i regel. Nää..kolla du efter det när ni åker till ullared. Jag köpte regnställen fast barnen har det nu , för man spar pengar på det och regnställ brukar mina barn ha en förmåga att slita på eftersom de är på dagis hela dagarna. Får jag fråga vart du bor? du behöver inte svara,..men du nämner linköping ibland och där har vi bott och min syster med familj bor där så vi hälsar på dom ibland, blir därför lite nyfiken bara :). Ha en fin dag med barn och man,..ps kul att karln din ska börja spela lite igen,..det behövs fler band =). ha det gott. kram

2010-05-03 @ 18:30:44
URL: http://www.metrobloggen.se/princesscharming
Postat av: Emma-Lou

Jag skriver de fkesta utav mina blogginlägg om kvällarna och publicerar dem sedan allteftersom... Men vissa dagar hinner jag inte ens det och då kan det bli få inlägg :-)



SVAR: hmm, 68 visningar har det varit på videon och den fungerar för min del + att folk har kommenterat den så? Kanske var något fel på youtube just då eller din webbläsare?

2010-05-03 @ 20:39:31
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0