Kommande spel

Den 9.e November 2010 släpps Call of Duty - Black ops. Tror spelet kommer vara grymt bra då de andra har varit bra, bättre och bäst. Har förhandsbokat spelet och ser nu fram emot att få spela det. :-) Treyarch har valt att inte gå ut med info om spelet ännu.

 

Medal of Honor är också ett bra spel som ska komma ut, dock är inte release datumet fastställd ännu.


Om spelet:
Över två miljoner soldater, marinsoldater, flottister och flygare bär uniform. Av dessa är det cirka 50 000 som står under befäl av Special Operations Command. Tier 1-soldaterna opererar på en högre nivå än till och med de extremt välutbildade Special Operations Forces. Deras exakta antal antas vara under 100, men ingen vet säkert eftersom informationen är hemligstämplad. De är levande precisionsvapen som är experter på att tillämpa extremt våld. Det nya Medal of Honor-spelet är inspirerat av, och utvecklats i samarbete med Tier 1-soldater. Spelarna kommer att rollen som en av dessa krigare, och använda sina unika färdigheter mot en ny fiende, på en av världens mest fientliga och oförlåtande slagfält. Dagens Afghanistan.

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Nä, jag håller mig nog till Super Mario, haha! :-P



Men det verkar intressant om det vore film faktiskt, nu när jag läser igenom texten :-)



SVAR: jodå, det syntes allt att charmtrollet var nyvaken :-) På tal om mat, så måste nog jag äta nu, för maken är iväg med Z och äter hemma hos hans föräldrar och J sover, så jag borde väl passa på?! :-)

2010-05-19 @ 19:14:48
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0