Myskväll!

Älskling ♥

 

Min fina älskling är sååå underbar! Har har tagit hand om mig hela kvällen, gett mig massage, tänt ljus, pillat sådär skönt i mitt hår medan vi såg en film och bara myst. Jag älskar såna här mysiga kvällar! Nu har han dock somnat, vilket jag kan förstå. Han fick ju gå upp tiiidigt idag med barnen, då jag väckte honom och gick o la mig igen ;-) En underbar kväll med andra ord.

 

Fick meddelande från Brandon och Billy-boy att de ville spela, men jag tror inte att jag orkar det ikväll, utan det får bli en film i stället och förhoppningsvis somnar jag till den. Hoppas ni haft en bra kväll!


Lämna ett avtryck
Postat av: emma

VAD MYSIGT! ni verkar ha fått det bra igen, inte sant?? och det glädjer mej! en sån fin person som du ska få ha kärlek lycka o glädje i sitt liv!

2010-05-28 @ 23:41:17
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0