Everything and Nothing.

Jag har förbannatjäklaont i vänster sida av ansiktet. Bihålsinflammation? I don´t know, men ont gör det! Inga värktabletter hjälper heller. Det började igår kväll! Är det inte det ena så är det, det andra.. right?

Nåja, ska inte gnälla över lite smärta. Har städat och fixat här hemma. Håller även på att tvätta en jättemegastor hög med tvätt. Var kom den ifrån? Det kan man undra sa flundra. Yes.. min mami kommer på en liten visit idag också, vet dock inte när men hon skulle ringa sen så vi får se.

Farsdag i know, men alltså hey.. han har fått en teckning av sin son, det räcker väl? eller? Nej, men de kom hem till ett städat hem, vad mer kan han begära? Han är ju inte min pappa liksom hehe. Seriöst talat så ska jag och barnen laga en god middag åt honom. Brukar inte fira farsdag på något särskilt sätt, gör ni? Min egen pappa får nöja sig med ett trevligt telefonsamtal ifrån mig då han är ute och far någonstans. Den gubben är typ aldrig hemma.. hm..

Jaha, nähe.. ska väl inte sitta här och dega mer, ner och hänga upp tvätt och slänga på nya maskiner. Skooojsig söndag med andra ord ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Jontten - en killblogg

Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig? :)

2010-11-14 @ 19:42:24
URL: http://jontten.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Åhh det lät inte bra...Får hoppas att du blir frisk snart! :) Okej bra söndagsysslor med andra ord! ;) Jag har suttit vid datorn en sväng, firat pappa lite smått och nu kollar jag på ett programm på ettan! Trevlig kväll! :) kramar!

2010-11-14 @ 20:05:29
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: guevacci

grafisk kommunikation :) nej det var gott!

2010-11-14 @ 21:10:05
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

det låter inte som att jag vill byta söndag med dig!

bihåle inf. är vidrigt..får det lite då o då!! kram

2010-11-14 @ 22:47:33
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0