It´s saturday!

God morgon sömntutor!

Ingen sovmorgon här inte, men ska lägga mig nån timme till när karln har vaknat upp ur sin dvala ;-) Ganska trist väder ute. Grått och kallt, men trots det ska vi ut och leka en sväng sen. Barnen behöver få göra av med några kilon energi. Ska tvätta i eftermiddag och sen hem till min kära morbror på en kombinerad födelsedags- och garagefest. Ska bli kul då en del från vår stora släkt kommer dit :-)

Älsklingen är hemma med barnen ikväll, så jag åker dit ensam. Det för att vi inte kunde få barnvakt och så får jag komma iväg ensam. Karln ska ut nästa helg med grabbarna, så det går jämt ut hehe. Nä, men det är skönt att kunna göra saker på varsitt håll ibland också. Man behöver ju liksom inte vara som plåster på varandra bara för att man är sambos. Vet en del som är så och det verkar bara jobbigt.

Nu vet jag inte riktigt vad det är för strunt jag skriver ner. Är fortfarande trött i huvudet, så lite sömn gör nog ingen skada ;-)

Hoppas ni får en bra dag!

Lämna ett avtryck
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

hoppas du får kul ikväll! glöm nu inte att ta mkt kort så jag får se garagefesten:P

2010-10-23 @ 09:10:48
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Jonna

Mysig blogg du har! :)

VIll du ha fler besökare? Då har jag ett tips på en sida till dig! Bara in och kolla, för vad har du att förlora? :)

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=jonnaerlandsson

2010-10-23 @ 10:37:24
URL: http://joonnas.beldo.se
Postat av: Emma-Lou

Jag skulle kunna tänka mig att du skulle våga dig på en sidecut, du känns lite vågad faktiskt :-)



Jo, kompisarna kommer nog. Har tagit upp kontakten med en tjej jag gick i samma mammagrupp som när Z var liten. Hon har tre grabbar nu och två av dem är jämngamla med mina. Perfekt. Så vi ska börja umgås mer och de ska komma på vår Halloweenfest nästa helg!

2010-10-23 @ 11:35:02
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0