Nytt igen..

Med jämna mellanrum ändrar jag lite på bloggen. Idag blev det dock bara en ny header och ny färg på länkarna i sidokolumnen, just det nytt typsnitt blev det också. Alltså jag är inget bra på det här med designer, så om någon där ute har tid till övers och vill hjälpa mig med en design så får ni gärna säga till, jag skulle bli superglad! ;-)

Nej, gott folk, nu måste jag krypa ner i sängen och få mig lite skönhetssömn så jag orkar med hela dagen lång i morgon. Skola, träffa mamma, hälsa på syster. Det är vad som står på "schemat" i morgon, men mer om det då.

God Natt!

Lämna ett avtryck
Postat av: Louise

Allt bra med dig?:)

2010-10-15 @ 01:20:52
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0