Döda poeters sällskap

Jag är inte lika seg idag, men jag har verkligen inget roligt att skriva om, det blir mest om skolan då det är den som gäller på vardagarna. Eller ja, större delen av dagen och det är inte så roligt för er läsare kanske. Vi såg på en film i skolan idag. Döda poeters sällskap. Jag tycker faktiskt inte att den är så bra, men nu när vi har läst på om olika begrepp och sånt så såg man filmen med lite andra ögon. Helt plötsligt blev handlingen i filmen något annat än bara tråkigt tjafs som jag tyckte innan. Se, vad bra det kan vara att läsa vissa kurser ibland ;-)

Ska strax ta och hämta barnen på dagis och sen går vi hem och leker med något fram tills middagen ska fixas och allt sånt där.

Snart är det helg, vi har väl inget planerat direkt, får se vad det blir för väder och sånt först. Har planer på att dra till busfabriken, men om det är fint väder vill man ju vara ute och leka, så då kanske vi går till folkparken i stället. Som sagt vi får se vad det blir beroende på väder och vind. Har ni några planer för helgen?

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Jag har haft en redig huvudvärk sedan 16 igår och kan fortfarande inte göra så mycket, det knackar ännu värre i skallen då? Alvedon fungerar inte och jag är inte van att ha huvudvärk så jag mår inte så bra. Tror att jag tog i för mycket igår med allt göra, att förkylningen inte var över. Så i helgen blir det att VILA!



Busfabriken, det är väl det där leklandet om jag minns rätt? Tycker att det är jätteskoj att besöka sådana ställen!

2010-09-23 @ 17:31:02
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

plocka svamp nån jääävla gång? :P hahah... är mina planer iaf. kankse åka till jönköping och hämta hem mina tavlor som är där så man kan ställa ut dem på scandic här i vmo. :P

2010-09-23 @ 20:00:13
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: rock n roll mamma

det är en bra film.

busfabriken är skoj. vi kanske drar till lekandet om det är dåligt väder. vi hade tänkt gå på bio i helgen o hade fixat barnvakt men det var ingen bio som vi ville se..så trisst

2010-09-23 @ 20:26:48
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Madde

Jag tror att vi köpte våra där också inte hundra. :P Har inte dom med oss nu heller tror jag. :)

Har ni några roliga planer för helgen?

Kramar.

2010-09-23 @ 20:58:16
URL: http://metrobloggen.se/vhdbrud
Postat av: Anniepie

Hmm dne har jag hört tals om, men kommer inte ihåg vad den handlar om! :P Nää, har inget planerat än till helgen i alla fall! :) Hoppas att du har en bra kväll. Kramar!

2010-09-23 @ 21:27:36
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: Emma-Lou

Det är dyrt med lekland, men någon gång ibland så! Jag har fortfarande ont i skallen, det är liksom i pannan. Måste ha med förkylningen att göra. Har bara legat hela dagen och det bankar som FAN när jag reser huvudet efter att ha haft det böjt. Usch, är inte van vid huvudvärk. Inte ens Ipren fungerar? Fattar inte. Bihåleinflammation?

2010-09-23 @ 22:07:22
URL: http://emmalou.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0