En ny dag!

God morgon sömntutor!

Hoppas ni har kunnat sova gott i natt. Själv sov jag sådär, hade en hel sjuk dröm om en massa vilda djur och grejer. Nej, jag orkar inte gå in närmre på det. Pigg är jag väl inte, men inte heller megajättetrött. Igår kväll var jag lite slö, så det blev att slappa framför tråkiga program på tv. Appropå tv så var skolans administratör med i Vem vet mest? ni vet det som går på 2.an. Hon gick dessutom vidare till den stora finalen, grattis till henne :-)

Idag är det då skola som vanligt, det ska bli skoj för idag ska vi sitta i grupper och diskutera filmen vi såg i fredags. Att sitta i grupper och diskutera är både roligt och intressant. Nästa vecka börjar även en ny kurs, vård och omsorgsarbete. Spännande.

Nä, nu måste jag ta och göra ordning mig lite. Ha en bra dag allihopa och sov vidare ni som kan :-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Anniepie

Jaa,det är både kul och nyttigt att sitta i grupp och diskutera och analysra! :) Hoppas att du får en bra dag nu då! :) Kramar!

2010-09-15 @ 08:55:14
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

påtal om det- min förra arbetsgivare på bemanningspoolen var med i biggerst looser sverige! Jag såg det häromdagen-lotta! det rosa lkaget. inte fan tyckte jag hon var så stor, emn hon vägde tydligen en del, annars hade hon ju inte fått vara med. hehe..

vet inte om hon åkte ut eller nåt i måndags? hann inte se mer, tittade ju bara i pausen till "det okända" hehe..

pöss

2010-09-15 @ 10:26:48
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Emma-Lou

Jag är också trött om det är till någon tröst ;-) Usch, har så svårt att gå upp på morgonen, men måste ju för barnens skull. Vaknar konstant under nattens gång och sover inte alls bra. Det går verkligen inte att reparera så många års sömnbrist nu. Det har varit såhär nu sedan maj, juni.. Inte för att jag sov bra då heller, men det var i alla fall bättre då.

2010-09-15 @ 10:37:08
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: rock n roll mamma

din skola verkar skoj o gå i=)

2010-09-15 @ 12:23:37
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

morn morn flörresten. ingen ooutfitbild på lillgomman idag? :P

2010-09-15 @ 12:27:17
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0