Hej hej hallå.

 

Igår var vi som ni vet hemma hos min mamma. Hon bjöd på hemmagjorda köttbullar, potatis och sås till middag. Smarrigt värre! Till efterrätt fick vi cheesecake med hallon på. Även det var riktigt gott. Efter maten fick jag och Jossan en varsin kartong med massa kort som mamma har sparat åt oss. Allt från födelsedagskort, julkort till vanliga bilder på oss när vi var små, ett och annat brev fanns med också. Jättekul! Ett par födelsedagskort var från -86 då jag fyllde ett år :-) Tänk att man varit så liten hehe.

 

Idag då. Jo, idag lämnade jag av barnen på dagis vid nio tiden. Jag är ju ledig på måndagar, men pluggar då i vanliga fall. Hade dock inget att göra idag då vi jobbar i grupper och ska fortsätta med det i morgon. I stället för att plugga dårå så tog jag en sväng på stan och shoppade lite som ni kan se i inlägget nedanför. Sen hämtade jag barnen igen och så har vi bara varit hemma. Lagat middag och lekt. Lite bus och mys som vanligt. Yes.

 

Nu, ska jag läsa en bok för barnen och sen är det natta för de små tröttisarna. De lägger sig vanligtvis vid åtta tiden, men idag är de verkligen jättetrötta, så¨de lär nog somna snart.

 

Jag hoppas ni alla har haft en bra dag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Vardagsprincessan

hehe javisst var det en lång lista =). Den kan göras längre, Det lustiga är att man sällan tar tag i det man vill göra eller förändra i sitt liv. Men inte behöver du gå ner i vikt? Du är ju så fin och smal. Jag däremot är en flodhäst och behöver verkligen gå ner i vikt. Åh vad gött att du fått lite tid för dig själv idag och att du kunde shoppa i lugn och ro. Här är jag själv nu,..eller ja dottern somnade för en stund sen framför tv:n, så hon sover nu och mannen och sonen är iväg och storhandlar. Jadu ni har ju en bra bit till ullared. Vi har ju bara ca 13 mil tror jag. Behöver du något där någon gång så kan jag kanske handla det åt dig och skicka? eller nåt? Jag har börjat fundera på om man skulle ha en liten bloggträff, skulle vara så kul. Skulle du vara intresserad? kram

2010-09-27 @ 19:40:25
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: rock n roll mamma

visst är det skoj att få sina gamla kort! vilka minnen!!



hallon på cheescake låter ju supersmarrigt!

2010-09-27 @ 20:57:45
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: Vardagsprincessan

ja precis , det är ju just det. Vart man skulle ha en träff? Jag skulle ju kunna ta mig i närheten av dig eftersom syrran bor i lkpg,..men de andra då =),,hehe. Vilka bloggar du mest med? alltså vilka läser du mest och har mest kontakt med? Annars kan vi ju strunta i de andra och träffas ändå ;).hehe! Vet du,..nu börjar jag bli lite skraj,..det är rena stormen här nu och jag är själv, ja dottern sover ju och de andra har inte kommit hem än. telefonen är urladdad så kan inte ringa. Det dundrar som fan i hela huset. Jätteäckligt. Hoppas de kommer snart så inget hänt efter den lilla vägen de ska köra 4 mil hit. Ja det har varit skönt att vila idag,..men ska nog försöka släpa mig till jobbet imorgon trots att jag mår piss och är skittrött. Hehe och efter vi flyttat (när det nu blir..ggrrr) så kommer vi ännu närmre , 4 mil närmre ullared kan man ju stå ut med =). Allt det här med huset kommer ju åt sidan då jag ska va sjuk jämt...suck! Vad gör ni ikväll ¨då? somnade barnen tidigt ikväll? kramis

2010-09-27 @ 21:25:07
URL: http://www.vardagsprincessan.blogspot.com
Postat av: Emma-Lou"

Det smakar bäst med hemmagjorda köttbullar, så det är verkligen en HIT!



Ska kolla vad du shoppade för något :-)

2010-09-27 @ 21:32:36
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: rock n roll mamma

haha jag är också kass på det. därför jag inte var med S



du behöver inte alls gå ner i vikt! du är fin som du är!!!!!

2010-09-27 @ 22:18:15
URL: http://emis.myshowroom.se
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

ugh ja, fan så trött jag är nu, imorn ska jag ju på en praktikant-möte-grejs. :P



gnatt med dig

2010-09-28 @ 01:06:43
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0