Svar på frågestunden.

Hur kommer det säg att du började blogga?
Jag började blogga strax innan Alvar skulle födas. Vet inte riktigt hur det kom sig men kände att jag ville skriva av mig och då blev bloggen ett sätt att göra det på. Dock har jag bytt bloggställe några gånger sen dess ;-)

Hur många tatueringar har du?
Beror på hur man räknar ;-) Men 8-9 st är det väl. Kolla kategorin "tatueringar" i sidokolumnen där finns alla på bild.

Ska du rösta i valet? ;) hehe
Jag tror det.

Vad jobbar du med?
Jobbar inte alls, utan jag går i skolan och pluggar till undersköterska.

Vilket parti ska du rösta på i det kommande valet?

Jag är inte ett dugg insatt i det hela, men tror jag vet vilka jag ska rösta på håller det dock för mig själv ;-)

Var bor du?

I Norrköping

Vad vill du bli när du blir stor?
Vet inte riktigt än, pluggar till undersköterska just nu och vill jobba med människor på något sätt sen.

Vad skulle ert nästa barn heta om ni fick fler?

Oj, väldigt svår fråga, men om jag fick bestämma så skulle det nog bli en Savannah eller en Lennox ;-) I alla fall som det känns just nu.. eller hur man ska säga :p


Tack för era frågor. Var inte så många den här gången, men nu fick ni svaren ;-)

Lämna ett avtryck
Postat av: Emma-Lou

Roligt med frågestund, jag tror inte riktigt att jag vågar ha det, hahaha :-P



Ska kolla på din nya tatuering! :-D



Själv har jag gjort en frisyr på kusinen ikväll samt lagat ännu mer mat utifrån temat denna vecka!

2010-09-02 @ 22:41:44
URL: http://emmalou.myshowroom.se
Postat av: DONKEN

oooow, vilka fina namn! :)

jag gjorde nyss en omelett, jag var så jävla hungrig o gubben har ju lagt sig så han vägrade laga mat. haha :P

2010-09-02 @ 23:23:02
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

nja mjo vi spånar, och vi har väl nåra förslag men mest till andranamn.

jag kan avslöja att det inte var lennox eller savannah. men tyclker som sagt de namnen var skitläckra. att man inte kom på de först. ;) hehe..

2010-09-02 @ 23:28:51
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Anniepie

Mkt bra svar ju! :D Ska kolla in din tatueringar då. ha en bra fredag nu! ;) Kramar!

2010-09-03 @ 10:42:21
URL: http://www.metrobloggen.se/Anniepie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0