Äntligen fredag!

Haha vilken min ;-)

 

Stålande sol ute, men ska faktiskt ta och städa lite idag. Vet inte om jag ska göra det nu direkt eller ta det i eftermiddag. Måste ju erkänna att jag har noll lust till det, men det måste ju göras.

 

Var superduper trött igår så blev ingen mer bloggning. Kan i alla fall tala om att jag hade en toppen dag! Redovisningen i skolan gick suveränt, fick även tillbaka två arbeten som nu är klara och godkända och efter skolan begav jag mig vidare till praktiken där jag stannade i ett par timmar. Pratade med personalen och de boende, bjöd på fika som blev mycket uppskattad och till sist fick jag en väldigt bra slutbedömning med mig hem. Fick också veta att det andra stället jag var på intevju på hade ringt min handledare och tagit referenser, så kanske ringer de någon dag nästa vecka och vill att jag ska jobba där med ;-)

 

Nej, nu är det väl bäst att sätta fart så man får något gjort. Blir nog lite städning nu innan vi går ut och njuter av solen :-)


Lämna ett avtryck
Postat av: Amanda Rieem - Toppbloggare på Scenbloggen

hihi söt!

2011-04-15 @ 08:35:27
URL: http://amandarieem.com
Postat av: Johanna

äntligen fredag, denna veckan har varit tung, börjar dock känna mig mitt vanliga jag igen! Hur är det själv?



ikväll är det tjejmiddag imorgon fest, men den skippar jag till 80% och söndag handboll, själv då?

2011-04-15 @ 15:07:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: anniepiie

Heeej! :D Har missat massor här men ska läsa igenom allt när jag får tid! Hoppas att allt är bra med dig och att det gick bra på intervjun sen till sist! ;) Härligt väder det har varit nu de senaste dagarna, jippi! :) Önskar dig en kanonhelg! Kram

2011-04-15 @ 20:17:50
URL: http://anniepiie.blogg.se/
Postat av: sabina

Svar; Ja! Jag kollade alltid på det förut och Dylan var typ värsta drömkillen just då! haha

2011-04-15 @ 21:42:00
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: ROCK N ROLL MAMMA

faan vilken bra start på helgen!

vad ska ni göra ihelgen då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0