Svar på frågorna!

Hur gammal va du när du fick dina barn?
21 år när jag fick dottern och 22 när sonen föddes

hur länge har du och din blivande man vart tillsammans?
9,5 år

Vad gör du helst på fritiden när du inte är med din familj?
När jag är helt ensam så passar jag på att sova ut, träffa vänner, festa, se en bra film eller något annat som faller mig in :-)

hur gamla är din barn?
Izabella blir 5år snart och Alvar är 3,5år

Hur träffades du och din fästman?
Haha vågar jag berätta? Jag var en stupfull 14-åring och han tog hand om mig när jag spydde..sen dröjde det några veckor tills vi träffades igen då jag följde med en vän på en fest hemma hos honom. Men det dröjde ytterligare två år innan vi blev ett par.

Om du fick träffa en person död eller levande vem skulle du välja då?
Min storebror helt klart!

Om du vann 1 miljon kr vad skulle du göra för pengarna?
Spara, resa, köpa nya möbler.

Vart bor du?
Norrköping

Tycker du det gör ont att tatuera sig?
Nej det tycker jag inte..det är en härlig känsla faktiskt ;-)

Varför började du blogga?
I början för att jag ville skriva av mig, nu blir det mest för att det är roligt :-)

Har du bloggat länge?

Sen 2007 efter att Alvar föddes, men på olika bloggställen.

Läser du stor bloggarnas blogg, Kissies Kensa osv? Vad tycker du om deras?

Nej det gör jag inte, tycker inte de har något intressant att komma med hehe

Vilken är din favoriträtt? =)
Oj, svår fråga..tycker om mycket..men lasagne är smarrigt

Det äckligaste du vet?
Oj, många saker men att kräkas är bland det äckligaste jag vet..uuusch!

Vad gillar du?
Musik, min familj, mina vänner, god mat, promenader, bra filmer, historia haha listan kan göras lång ;-)

Vad ogillar du?
Falska människor, mobbing, otrohet, lögner, svek, när saker inte går som jag vill och en hel del andra saker!

Finns det något som du älskar otroligt mycket i världen?
Ännu en svår fråga..jag älskar många saker..bla min familj, de är bäst i världen ;-)

Finns det något som du hatar otroligt mycket i världen?

Religion och krig!

Vad skulle du göra om du vann EN MILJON kronor?! :D

Har svarat på den frågan tidigare, se längre upp ;-)

Hur ser en dag ut för dig och din familj?

En ledig dag: Vi vaknar, myser lite, äter frukost och gör ordning oss för dagen. Går ut och leker ett par timmar eller hittar på något annat skoj, träffar vänner eller shoppar ;-) Äter lunch, vilar/myser/leker inne. Går ut en stund till och leker i någon park. Äter middag, myser till en film eller barnprogram. Barnen duschar/badar, borstar tänderna, läser en bok för dom och sen är det natta för barnen. Jag och älsk ser på film och myser/spelar xbox/slappar vid datorn/umgås med någon vän och/eller tar hand om hemmet innan vi själva lägger oss.

Lämna ett avtryck
Postat av: Mi

Tittar in för att önska dig en fin Nationaldag!!

2011-06-06 @ 11:03:57
URL: http://nykternu.bloggplatsen.se/
Postat av: mysan

tack för svaren ! :)

ja hur känns de idag? :)

2011-06-06 @ 13:08:03
URL: http://myedenvad.blogg.se/
Postat av: L I S A ♥

- jaa, för det är nästan min favvogodis :)

2011-06-06 @ 16:04:42
URL: http://magiclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0