En fartfylld dag.

 

Idag har det varit sol och blå himmel ute.. hoppas det håller i sig för det har varit underbart skönt att slippa regnet och det gråa vädret, men man kan inte få allt så vi fick även blåsten men det kan jag stå ut med så länge det är sol och varmt ute ;-)

 

Kom hem vid lunch förut då jag och min klasskompis kände oss klara för dagen med projektet. Det är en hel del man måste tänka på och hon tog på sig att ringa ett ställe så vi förhoppningsvis får mer klarhet i det hela och lite bättre riktlinjer för just nu är det snurrigt värre hehe. Hur som helst så knallade jag hem och åt lite lunch, slappade en stund innan jag gick ner till tvättstugan. Hängde upp tvätten när maskinerna var klara och knallade bort till dagis för att hämta barnen. Vi stannade till ute i parken och lekte en stund, träffade även på en gammal pedagog som jobbade på fritidsgården som jag brukade gå till som yngre. Kul att hon kände igen mig :-) Det blev att vi snackade lite skit en stund och sen drog jag och barnen vidare för att möta upp älsk.

 

Har varit och handlat lite, så nu slipper jag göra det i morgon. Skönt. Kom hem för en stund sen och har precis ätit lite mat. Ska snart ner i tvättstugan och hämta tvätten, sen blir det att göra barnen redo för natten... Och så var denna måndag slut.

 

Hoppas ni haft en bra dag!


Lämna ett avtryck
Postat av: Caroline =)

Hehe jaa :P Låter som en bra dag hehe. Jadå jag har haft en bra dag =D

2011-05-30 @ 18:32:41
URL: http://carolinelovedavid.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, helgerna brukar gå i rusande fart, dock inte denna, vilket var skönt för en gångs skull :)

2011-05-30 @ 21:47:33
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: kaffehörnan

Detta projekt - du gör mig tokigt nyfiken

De skulle ännu bättre väder imorron

2011-05-30 @ 22:56:43
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: anniepiie

Vilken grym dag! :D Här ser det ut att bli en fin dag även idag! :) Gutt!! SV: Jaa, liseberg är inte sådumt! :)Så sant så... Ha de bra! :) Kram

2011-05-31 @ 08:56:57
URL: http://anniepiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0