I am back!

Igår efter skolan gick vi ner till Jonte och fixa med min tatuering så nu är den (nästan) klar, ska bara dit ett ord i banderollen sen är den helt klar! Blev grymt nöjd! Det var pilligt värre med allt smått och lite är gjort på fri hand :-) Bild på tatueringen kommer senare, så håll utkik ;-)

När vi var klara hon Jonte gick vi till dagis och hämtade barnen, sen ner till stan igen för ett snabbvarv innan det var dags att lämna la kido hos min mamma. Jag och älsk begav oss iväg till filmstaden för att se nya Pirates filmen, i 3D såklart.. Därför har karln de extremt sexiga glajjorna på sig haha. Nåja, filmen var kanon så den måste ni alla se! Om ni inte redan har gjort det förstås.

 

 

Idag träffade jag syster och Danteman för lite shopping.

 

Och detta fick jag med mig hem.



Det har varit två långa dagar och jag vet att bloggen har fått lida.. men så är det ibland och nu är jag tillbaka! Ska svara på era fina kommentarer nu! Hade bäst!

Lämna ett avtryck
Postat av: mysan

hihi de va skit skoj

2011-05-26 @ 19:15:03
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0