Nya blogg.se

 
Bjuder på lite Demented are go.. Har den här låten som ringsignal på mob.. bara så ni vet liksom ;-)
 
Alltså vad är detta?! Rena skiten om ni frågar mig.. Så krångligt att hitta men man kanske vänjer sig. Ja, jag pratar förstås om det nya utseendet på blogg.se Vad tycker ni om det? Ni som har blogg.se.
 
Är ledig idag, så himla skönt. Har ont i ryggen och nacken är helt stel så ska passa på att vila upp mig fram till eftermiddagen då jag ska tvätta och fixa lite. I morgon kväll är det jobb igen men sen är jag minsann ledig heela helgen! Så skönt det ska bli :-) Jobbar nästan varje helg annars så en ledig helg sitter inte helt fel kan jag säga. Det är midsommar och jag har fortfarande inga aning om vad vi ska hitta på. Eller jo, halvt.. barnen ska följa med min mamma ut på landet och fira midsommar där tillsammans med några ur släkten. Jag kan så klart följa med om jag vill men jag vet inte riktigt om jag vill det. Kanske blir hemma och sover i stället ;-) Får ju passa på när tillfälle ges. Som sagt får se vad som sker när vi väl är där.
 
Nej, nu får det bli lite vila och sen ta tag i hemmet och tvätten. Ha en fin dag allesammans!

Lämna ett avtryck
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den nya designen är ful, i alla fall kommentarsidan och det är just den sidan jag hatar. Annars gillar jag upplägget där man skriver sina inlägg och kodmallarna, att man kan förhandsfranska nu när man gör ändringar, det gick inte innan.

2012-06-20 @ 11:17:26
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sant, de får gärna byta tillbaka det mesta haha.

2012-06-20 @ 14:19:20
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Lollo

Ska ni göra nåt kul i sommar? någon resa eller så?

2012-06-20 @ 16:16:44
Postat av: Cilla

Jäkligt bra musik och den vrålar i bilen emellanåt =b
Sv:Jag satt som ett frågetecken förut och hittade inget som jag skulle,haha!

2012-06-20 @ 16:35:04
URL: http://cillapillas.blogg.se/
Postat av: penny

Jag och min sambo ska separera och jag har hyresskuld pga att jag hyrde ut min förra lägenhet i andra hand så det vart rätt oroligt där ett tag för jag visste inte var jag skulle bo men nu är allt löst bara vänta på lägenhet =) Tusen tack :D

2012-06-20 @ 18:32:13
URL: http://Pennylicious.blogg.se
Postat av: Theresé Lindholm

Jag tycker det är helt okej... :)

Ganska kul att lära sig något nytt... Men jag är rädd för att iphone appen, som jag bloggar mest ifrån, Kommer dröjja länge innan den funkar!

Men får hoppas jag har fel! :)

2012-06-24 @ 14:06:34
URL: http://isset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0