Update.

Ute med kaninerna.

 

Nu har det gått ytterligare några dagar sen jag skrev, men har pluggat och jobbat en hel del så har inte riktigt haft ork eller lust till att blogga. Men här kommer en snabb uppdatering om vad som hänt de senaste dagarna.

 

Onsdag:

Efftersom vi äntligen har fått vår här och graderna har visat 15+ nästan hela veckan, så tog vi ut kaninerna en liten stund. Jag pluggade en del och så tog vi en promenad i det fina vädret.

 

Torsdag:

Ännu en solig dag, vi tog en promenad på förmiddagen och sen jobbade jag mellan 13.30-20.30

 

Fredag:

Gjorde ett prov på förmiddagen och jobbade sen 13.30-20.30. Det var lite små kaos på jobbet och de hade svårt att få in folk, så min klasskompis som även jobbar i hemtjänsten där fick hoppa in och jobba kvällen med mig. Det var himla kul och allt gick kanonbra :-)

 

Lördag:

Jobbade 7.30-13 skönt med en kort dag och sen mötte jag upp mina älsklingar och så blev det lite shopping. Har rensat bland barnens kläder och insåg att de, framförallt Izabella behövde en hel del nytt. Bilder på shoppingen kommer lite senare. Under kvällen hade vi lite vänner över på en spelkväll, väldigt trevligt :-)

 

Söndag:

Idag blir det en lugn förmiddag och sen blir det att jobba 15.30-20.30. Sen är jag ledig ett par dagar vilket ska bli himla skönt. Längtar till Tisdag då jag ska få ha min älskling alldeles för mig själv under dagen :-)

 


Lämna ett avtryck
Postat av: ♥ Sojkas framtid ♥

Hej!

Jag vill passa på att tipsa om en helt ny trafikbytessajt. Om man registrerar sig via länken (ibland kan man behöva klistra in den i ett nytt fönster) har man chans att få livstids gratis platina-medlemsskap (ungefär som VIP, de 100 första får det).

http://www.merbesokare.com/signup.php?2052

Hoppas du får en skön söndag! :)

kram

2012-03-25 @ 11:13:19
URL: http://www.sojkasframtid.se
Postat av: Johanna

haha javisst var den bra

2012-03-25 @ 12:21:26
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Patricia

sv: Åhh men tack:)



Då hoppas jag att ni får en jättemysig tripp till Sthlm:)

2012-03-25 @ 13:39:51
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0