Dödstrött.

Är så fruktansvärt trött nu. Ska alldeles snart krypa till kojs. Vaknade redan 03.45 i morse och hade väldigt svårt för att somna om, låg och vred och vände på mig mest hela tiden och 05.30 ringde klockan. Lyckades väl slumra till nånstans därimellan för när klockan ringde kändes det som jag nyss hade somnat. Inte ett dugg utvilad men det var bara att kliva upp och slänga på en kopp kaffe, packa ner matlåda och göra sig redo för en lång arbetsdag. Jobbade 7-15+16-21 idag.
 
I morgon är det ännu en arbetsdag dock bara mellan 7-13.30 sen ska jag gasa mot stan och träffa min mamma, vi ska äta lunch och kanske shoppa lite. Var länge sen jag hittade på något ensam med min kära mor så det ska bli roligt.
 
Jo, nu har vi även bestämt vad för resa vi ska göra. Tjoho, men det blir nog inte förrän sista veckan i augusti + första veckan i september, så vi kommer alltså vara ute och fara i ca 2 veckor :-) Nej, nu måste jag verkligen gå och sova.
 
Hoppas ni har haft en bra dag allesammans!

Lämna ett avtryck
Postat av: anniepiie

låter kul med shopping med mammsen! :D Härligt att ni ska ut och resa oxå! :) Trevlig helg. Kram

2013-02-08 @ 10:40:59
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Charlotte

Hoppas du fick sovit bättre inatt :)
Allt bra med dig annars?

2013-02-08 @ 14:37:00
URL: http://enmammasliv.webblogg.se
Postat av: patriciac.blogg.se

det är så fruktansvärt jobbigt när man sovit dåligt:(

Vart ska ni resa?:)

2013-02-08 @ 22:45:45
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0