Fredag!

 
Äntligen fredag! Eller vad säger ni? Nåja, jag har ju ännu en jobbhelg framför mig men det gör mig inget då det är nätter jag jobbar. Fick ihop 172 jobbtimmar i januari och det kommer ge mig en riktigt nice lön sen hehe. Räknade ut att jag jobbat 12 helger i rad med helgen som kommer. Dock är bara varannan helg en hel helg och varannan bara lördagen eller söndagen. Trivs som fisken i vattnet på jobbet så mig gör det inget att jobba, men det är klart det är lite tråkigt att inte få så mycket tid med mina älsklingar fast å andra sidan har man ju råd sen att ta ledigt några dagar och hitta på något kul eller bara vara hemma och mysa. Nåja, nästa helg kommer jag vara ledig heeela helgen. Ska bli skönt!
 
Nog om jobb nu. När jag kom hem fick jag bamsekramar av barnen, så himla mysigt! Och väldigt skönt att komma hem tidigt idag. Var och handlade lite på vägen hem också så nu har vi lite gottis till kvällen. Det blir film och mys med mina älsklingar för hela slanten. Så skönt att bara vara.
 
Nu ska jag sätta mig och läsa lite och koppla av medan Alvar ser på film och Izabella leker på sitt rum. Gubben min fixar lite i köket och får allt fixa med middagen också hehe. Gubbar är bra att ha i bland ;-)
 
Nåja, trevlig fredag på er!

Lämna ett avtryck
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, nej men precis, vi kan planera saker och sedan när man vaknar på morgonen så har man inte alls lust. Blir väl svårare att planera saker när man har barn också. Vi är ju lite mer anpassningsbara när vi bara är två.

2013-02-01 @ 21:32:20
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: anniepiie

du är så duktig på att jobba helg! :) Jag jobbade hela denna dag, imon blir det att bara ha kul och på söndag jobb igen, helt okej helg!! :) Kram

2013-02-01 @ 22:03:00
URL: http://anniepiie.blogg.se
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas jobbet har gått bra för dig i helgen:)
Kram

2013-02-03 @ 17:28:50
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: anniepiie

Jaa, helgen har varit jättebra. :) Lite jobb och även roligheter!! :D

2013-02-04 @ 09:58:41
URL: http://anniepiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Något att säga?:

Trackback
RSS 2.0